Bail Jumpers UFOs, Sandwiches, Cousin Effect
S1, A2: In Louisiana leren Tina en Darnell van arrestant Jesse alles over ufo's en demonen. In Memphis krijgen Harvey en Tony van Sam een uitgebreid verhaal over boterhammen met pindakaas.