Boy Meets World Killer Bee
S1, A5: Cory beraamd een plot om mee te doen aan een wedstrijd zodat hij een felbegeerde honkbalprijs kan winnen en Eric roept moord en brand wanneer zijn ouders naar hetzelfde rockconcert als hij gaan.