Roswell, New Mexico Killing Me Softly With His Song
S3, A5: Liz kiest ervoor om te liegen tegen Heath (STEVEN KRUEGER). Maria en Rosa verzetten zich tegen Jordan (MICHAEL GRANT TERRY), terwijl Isobel dingen probeert uit te vinden over Jones.