Kim vs Kanye: The Divorce Kim’s Story
S1, A2: Realitysuperster Kim Kardashian vroeg de scheiding aan nadat de getroebleerde rapper Kanye West intieme details van hun privéleven onthulde. Deze aflevering vertelt het verhaal van het einde van hun huwelijk.