Kim vs Kanye: The Divorce
Realitysuperster Kim Kardashian vroeg de scheiding aan nadat de getroebleerde rapper Kanye West intieme details van hun privéleven onthulde. Deze aflevering vertelt het verhaal van het einde van hun huwelijk.