Kiss Seen 'round the World
S3, A8: Meg solliciteert voor een stageplek bij de plaatselijke televisiezender en krijgt de baan, maar is teleurgesteld dat haar nieuwspartner Neil is, de meest uitgelachen nerd van school. Gevangen in een levensbedreigende nieuwssituatie, betreurt Meg het dat ze nooit een eerste kus heeft gehad en ze stemt erin toe Neil te kussen, maar ontdekt dan dat hij alles heeft opgenomen en over heel de wereld wil uitzenden. Ondertussen leert Stewie wat een buurtbullebak is en de bullebak leert dat je niet met Stewie moet sollen.