Game of Thrones Kissed by Fire
S3, A5: The Hound moet rekenschap afleggen voor de goden. Jaime moet het met minderen doen: mensen. Jon bewijst uit welk hout hij gesneden is. Robb wordt verraden. Tyrion ontdekt dat er aan bruiloften vaak een hoog prijskaartje hangt.