S2, A1: Acht uur na hun ontsnapping uit Fox River rennen Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi en C-Note voor hun leven wanneer een wraaklustige Bellick en de gevangenbewaarders op pad zijn om hun ontsnapte mensen te pakken. Dr Sara is in kritieke toestand vanwege haar overdosis, Veronica is zelf een gevangene bij Terrance, T-Bag probeert de bovenhand te krijgen tijdens het vluchten, en een nieuwe, pro-actieve FBI-onderzoeker is een goede match voor Scofield.