S3, A8: Susan neemt de ontsnapping in eigen handen, waardoor Michaels leven in gevaar komt. Lechero onthult een geheim dat onder Sona begraven ligt, Sofia ontdekt meer van Whistlers verleden, Mahone's vrijheid hangt af van zijn getuigenis en Lincoln en Sucre worden doelwit van The Company.