S8, A15: Brad geeft Tim de schuld dat hij zijn voetbalcarrière mogelijk heeft verpest wanneer hij zijn knie blesseert, nadat hij tijdens een Tool Time-shoot in het huis over een opgerold tapijt struikelde. De goochelaars Penn & Teller verschijnen op Tool Time.