S1, A4: Dr. Pruitt nodigt Camille uit om zitting te nemen in een panel. Quinns aandacht gaat uit naar een mannelijke stripper. Tye worstelt met een haarcrisis. En Angie vertelt een leugen om een oppasklus te krijgen.