Harlem
Net als Camille denkt dat ze haar leven volledig in de hand heeft, duikt haar ex in haar buurt op waardoor ze haar keuzes in twijfel trekt. Tye krijgt een overnamebod voor haar app. Angie vraagt zich af wat haar volgende carrièrestap moet zijn. Quinn heeft een zware nacht op Long Island.
Saturnus keert terug
Tye wordt voor een Forbes-interview gevraagd en besluit om de relatie met Shayla te beëindigen. Angie krijgt een rol aangeboden in een musical. Quinn heeft moeite om de eindjes aan elkaar te knopen als de huur voor haar winkel wordt verhoogd. Camilles baas vertelt haar slecht nieuws en ze kruist Ians pad op het verlovingsfeest van een vriendin.
De meisjes proberen Camille op te vrolijken nadat Ian verloofd blijkt. Tye heeft een ongemakkelijke connectie met haar Forbes-interviewer. Angie doet het met haar Uber-chauffeur. Quinn ontmoet een nieuwe kandidaat via een dating-app.
Dr. Pruitt nodigt Camille uit om zitting te nemen in een panel. Quinns aandacht gaat uit naar een mannelijke stripper. Tye worstelt met een haarcrisis. En Angie vertelt een leugen om een oppasklus te krijgen.
Camille gaat naar het afscheidsfeestje van Ians ouders. Tye en Anna proberen het samen. Quinn probeert het informeel te houden met Sean.
Angie probeert een man op te sporen om haar in de winter warm te houden. Jameson en Camille praten over vervolgstappen, wanneer een sms haar van streek brengt. Quinn neemt Sean mee naar een evenement voor Isabelle. Tye wordt met gezondheidsproblemen geconfronteerd.