S1, A1: Net als Camille denkt dat ze haar leven volledig in de hand heeft, duikt haar ex in haar buurt op waardoor ze haar keuzes in twijfel trekt. Tye krijgt een overnamebod voor haar app. Angie vraagt zich af wat haar volgende carrièrestap moet zijn. Quinn heeft een zware nacht op Long Island.