Jessie Koud Karma
S1, A3: Wanneer Jessie in gaat op een lunch date met Tony, de portier van het gebouw, geeft Emma haar ongevraagd advies, wat ze uit een stapel tienerblaadjes heeft gehaald. Ondertussen wordt Ravi het slachtoffer van Luke's flauwe grappen.