Kruisvuur
S1, A9: Brody’s pogingen om de banden met Abu Nazir te verbreken, zorgen voor flashbacks naar zijn tijd als gevangene. Ondertussen levert de schietpartij bij de moskee erg slechte publiciteit op voor Carrie.