S2, A18: De wanhopige Clay heeft een ontmoeting met de president om de toekomst van de taskforce te bespreken. Alex leidt een operatie om de plannen van de Collaborators, die de reputatie van de president moeten schaden, te onthullen en leert Owen om op zijn gevoel te vertrouwen.