Gremlins: Geheimen van de Mogwai Laat ze nooit nat worden
S1, A1: Gizmo wordt weggerukt van huis en de beschermd opgroeiende 10-jaar oude Sam Wing wordt geïntroduceerd in een wereld van magie en gevaar door zijn opa in Shanghai.