Gremlins: Geheimen van de Mogwai
In Gremlins: Geheimen van de Mogwai aanvaardt Sam Wing de gevaarlijke opdracht om Gizmo naar huis te brengen. Samen met de straatdief Elle komen ze kleurrijke monsters en geesten uit de Chinese folklore tegen, waar ze soms tegen vechten.
Het vertrouwen tussen Sam, Elle, en Gizmo wordt op de proef gesteld wanneer ze in een trein worden achtervolgd door een trein-agent en een bovennatuurlijke vreemdeling.