Fright Krewe
Wanneer Soleil per ongeluk een eeuwenoud kwaad uit een vervloekte begraafplaats vrijlaat, schenkt de geest van Marie Laveau haar en een onwaarschijnlijke groep kinderen krachten van de Loa.
Overweldigd door hun nieuwe krachten zoeken de kinderen antwoorden bij Pat's tante Alma, die hen helpt contact te leggen met de geesten. Maar het mysterieuze 'eeuwenoude kwaad' dat ze hebben ontketend, achtervolgt Missy en beïnvloedt haar om Soleil aan te vallen.
Soleil en Stanley proberen wanhopig Stanley's zus Cece te redden van rougarou Missy. Pat en Maybe zoeken naar offers om Ogoun op te roepen. Griezelige stemmen die alleen Pat kan horen, roepen hen om hulp.
Misschien weigert hij nog steeds naar het Schaduwrijk te gaan, maar wanneer de Krewe wordt achtervolgd door een schoolspook, vindt Soleil een manier om de oorzaak van Maybe's angsten te achterhalen. Belial weet het perfecte wapen om Furst te helpen wraak te nemen.
Wanneer de Krewe zich realiseert dat Belial zich voedt met angst in grote menigten, houden ze de parade op vrijdag de 13e in de gaten. Onderweg probeert Soleil haar krachten te ontgrendelen.