Burn Notice Laatste Gevecht
S4, A18: Michaels wereld stort in als door zijn acties een speciale aanvalseenheid achter hem en al zijn dierbaren aankomt. Michael staat met zijn rug tegen de muur en moet alles doen wat hij kan om ze weg te houden. Dylan Baker speelt een gastrol.