Agents of S.H.I.E.L.D. Laws Of Nature
S3, A1: Wanneer Coulson en het team een nieuwe Inhuman ontdekken, komt S.H.I.E.L.D. oog in oog te staan met een andere organisatie voor krachtige mensen. Nog duizelig van Simmons' dramatische verdwijning, spant Fitz zich tot het uiterste in om erachter te komen hoe hij haar terug kan krijgen.