Quantico LCFLUTTER
S2, A7: Op The Farm leert Owen de rekruten over geavanceerde ondervragingstechnieken en draait de rollen om door zichzelf aan de tand te laten voelen. Ondertussen gaat Shelby undercover en wordt er in de toekomst een nieuwe president beëdigd.