Learning To Fly
S5, A6: Laurie leert Jules de regels van karma nadat Jules liegt tegen klanten tijdens de jaarlijkse rommelverkoop. Andy gebruikt aankopen van de rommelverkoop om Ellie te testen nadat ze hebben gewed dat ze het geen dag kan laten om rottige opmerkingen te maken. Ondertussen moet Bobby z´n angst voor achtbanen zien te overwinnen om de laatste wens van z'n opa te vervullen.