Revenge Legacy
S1, A20: In 2002 begon Amanda Clarke de dagboeken van haar vader te lezen en het huis van de Graysons in de gaten te houden. Terwijl haar woede en vastberadenheid groeien, begint ze een plan te bedenken om wraak te nemen - als Emily Thorne.