S6, A19: Wanneer Barney eindelijk zijn vader (gastacteur John Lithgow) ontmoet, is hij verrast om te horen hoe zijn leven is verlopen. Ondertussen wijst de groep elkaar op hun 'gaten', iets wat ze als volwassenen moeten weten, maar nooit hebben geleerd.