Lieve help
S2, A4: Nadat George-Michael hoort dat zijn opa in Mexico is overleden, heeft hij er behoefte aan om even alleen te zijn. Maar dan ontdekt hij dat zijn opa verstopt zit in een gat op de bouwplaats van de modelwoning.