S6, A3: Cary’s vrijheid ligt in de handen van zijn reclasseringsambtenaar, Joy Grubick, die zijn collega’s ondervraagt om te bepalen of hij opgesloten moet blijven. Alicia en Dean begeven zich op nieuw terrein als hun zaak voor een christelijke geschillencommissie komt.