Star Liever het vertrouwde
S1, A2: Star, Alexandra en Simone werken aan een demo voor hun kans om op te treden op een muziekfestival. Roland Crane en zijn vrouw Rose komen in de stad en onthullen een groot geheim dat de groep dreigt te vernietigen. Star gaat tot het uiterste en riskeert alles om haar muziek door Roland te laten produceren. Carlotta en Jahil hebben onenigheid en proberen elk om hun geheimen stil te houden omdat iemands leven ervan afhangt.