Life is Short
S5, A15: Lindsey (MICHAELA McMANUS) keert terug voor de vijfde verjaardag van Jamie (JACKSON BRUNDAGE), wat Lucas hoop geeft voor hun relatie. Dan (PAUL JOHANNSSON) onthult een groot geheim.