S1, A10: Alicia verdenkt een rechter ervan dat hij racistische motieven heeft laten meewegen bij de veroordeling van een kind, en na onderzoek blijkt dat deze praktijken al sinds juni 2008 aan de gang zijn. Diane krijgt ook de kans om rechter te worden.