S3, A8: Alan helpt Jerry een cliënte te verdedigen die een verdachte is inzake de moord op haar vriendin, maar zelfs zij is er niet zeker van dat ze onschuldig is. Bethany's moeder vecht om Denny terug te krijgen en Lincoln Meyers behoefte aan aandacht drijft hem tot een wanhoopsdaad.