Live vanuit Damascus
S3, A15: Lockhart/Gardner voert een principieel proces tegen een softwarebedrijf dat heeft toegelaten dat de Syrische overheid Amerikaanse staatsburgers heeft laten ‘verdwijnen’. Will moet een lastig besluit nemen na de zitting bij de onderzoeksrechter.