Quantico LNWILT
S2, A14: In de nasleep van de gijzelingscrisis bij de G20, stelt president Claire Haas een illegale en geheime taskforce samen, wat Alex en haar vrienden van zowel de FBI als de CIA samenbrengt om een wereldwijde samenzwering te onthullen.