Malcolm in the Middle Logeerpartijtje
S1, A6: Tijdens een logeerpartijtje sluipt Malcolm met Stevie uit het huis van de Kenarins en verliest zijn rolstoel. Francis krijgt te maken met ontgroening op de militaire school. En Reese probeert te bewijzen dat hij oud genoeg is om een horrorfilm te kijken.