S1, A5: Curtis vraagt zich af waarom Ethan geïnteresseerd is in een onderzoek naar de mysterieuze dood van een knappe tweeling, en Megan stuit op verzet als ze de dood onderzoekt van een patiënt in het ziekenhuis waar ze heeft gewerkt.