Loser Like Me
S6, A1: Na Rachels vernederende flop als tv-actrice gaat ze zich in Lima bezinnen op de toekomst. Als blijkt dat Sue de dramalessen op McKinley heeft stopgezet, zet Rachel zich in voor een terugkeer van de Glee CLub.