S3, A14: Sam haalt Violet over mee te helpen met het plannen van Maya's bruiloft wanneer Naomi weigert mee te doen. De spanningen tussen Addison en Sam stijgen terwijl ze een suïcidale patiënt behandelen. Pete en Cooper behandelen een tiener met een mysterieuze beet in haar nek.