Cold Case: The Complete Series Lovers Lane
S1, A23: In de seizoensfinale blijkt uit DNA-bewijs dat de verkeerde man is opgesloten voor de moord op de 15-jarige Eve Kendall in 1986. Rush en Valens heropenen de zaak.