S1, A1: 2020. Luisita en Amelia kennen elkaar niet, maar ze hebben iets gemeen: de liefde heeft ze tot nu toe niet veel goeds gebracht. Hun persoonlijke situaties zijn heel verschillend, maar door het lot kruisen hun paden.