#Luimelia
De relatie tussen Luisita en Amelia, het iconische koppels uit 'Amar es para siempre', in het jaar 2020. Jonge vrouwen met veel mogelijkheden en vrijheden in de huidige maatschappij. Er zijn echter nog een aantal problemen waarmee ze te maken zullen krijgen. In deze serie komen belangrijke onderwerpen aan bod, zoals de LGBT-gemeenschap, feminisme en social media.
2020. Luisita en Amelia kennen elkaar niet, maar ze hebben iets gemeen: de liefde heeft ze tot nu toe niet veel goeds gebracht. Hun persoonlijke situaties zijn heel verschillend, maar door het lot kruisen hun paden.
Luisita is een toegewijd feministe en een lesbische activiste. In deze aflevering maakt Amelia een vervelend voorval van seksisme mee tijdens een auditie. Door een wel heel bijzondere loodgieter denkt Luisita na over haar eigen vooroordelen.
Luisita en Amelia zijn al een tijdje aan het daten. Meer dan genoeg om elkaars goede en slechte kanten te leren kennen. Hun relatie is verre van perfect, maar soms vinden de belangrijkste momenten plaats op onverwachte plaatsen.