S1, A3: Amelia is ingetrokken bij Luisita, die verslaafd is aan de lesbische verhaallijn van haar favoriete tv-serie: 'Amar eternamente'. De serie lijkt Amelia niet zo te boeien, tot ze #Lurelia ontdekt.