Luthor
S10, A10: Clark activeert per ongeluk een Kryptoniaanse doos, waardoor hij naar een parallel universum wordt getransporteerd waar hij in de korenvelden wordt gevonden door Lionel Luthor (JOHN GLOVER) in plaats van door de Kents!