Maagden
S2, A23: In een reeks flashbacks vertellen Jess, Nick, Schmidt, Winston en Cece elkaar over hun eerste keer. Het is niet verrassend dat een van de relaties verandert als ze beseffen dat hun verhalen een directe invloed hebben op hun huidige seksleven.