Filipa's Notebooks Mag ik nog wat?
S1, A1: In deze aflevering maakt Filipa recepten waar je meer van mag. Wat wordt het? Een perentaartje met blauwschimmelkaas, een romige fettuccini met garnalen en een decadente brownie met marshmallow.