Filipa's Notebooks
Restjes opmaken
Vandaag geeft Filipa tips om restjes te gebruiken! We maken spinaziegratin met rijstbechamelsaus, bananenbrood (heel rijpe bananen!) en een hartige Dirty Soup!
In de aflevering vandaag maakt Filipa het makkelijker! Ze maakt heerlijke Huevos Rancheros, een traditionele en smeuïge Bacalhau à Brás, en als dessert een clafoutis.
Vandaag maakt Filipa een geweldige lunchoptie voor vrienden en familie! Te beginnen met het dessert, een rijke Grand Gateaux, dan een zeeduivelpasta en als voorafje gebakken brie in bladerdeeg. Snel te maken en nog sneller te eten!