All American Make Me Proud
S5, A14: Jordan probeert zich te vermannen in zijn vaders afwezigheid, maar als Billy’s dood wordt gebruikt om positieve aandacht voor het footballprogramma te genereren, vraagt Jordan zich af of hij altijd in zijn vaders schaduw zal blijven staan.