Desperate Housewives Making the Connection
S8, A2: Susan ontdekt een spannende manier om haar schuldgevoel te verlichten; Gabrielle heeft een verrassing voor Carlos; Bree ontdekt iets over Chucks verleden; Renee probeert Ben in te palmen.