Man op het land
S2, A9: Zusterschap - en het gebrek daaraan - tiert welig op het Idylwild Wimmin's muziekfestival. Maura krijgt een nieuwe vriend - en wordt ruw uit haar droom geholpen - terwijl Sarah van de vrijheid proeft uit een onwaarschijnlijke bron. Ondertussen vindt Ali zichzelf tijdens een onverwachte reis naar het verleden.