Home Improvement Marks grote doorbraak
S8, A16: Tim geeft Mark de opdracht om een ​​video te maken om de voltooiing van zijn hotrod te vieren. Als Tim teleurgesteld is over het resultaat, filmt Mark een nieuwe versie, met een dansnummer op 'Greased Lightning'.