Landing op Mars
S3, A20: Jess en Nick komen een aantal waarheden over hun relatie onder ogen, terwijl Schmidt, Winston en Coach hun best doen om opnieuw een goede indruk te maken op hun knappe nieuwe buren. Cece raakt in paniek als ze dronken een berichtje stuurt aan Buster.